قسمتی از متن:
بازاریابی های موثر ورزشی می تواند سوددهی زیادی داشته باشد. این سود شامل آگاهی دادن درباره ورزش و تشویق افراد برای آزمایش کردن ورزش برای اولین بار در زندگی و یا جهت دادن به ورزش دیگری می باشد و ایجاد اطمینان، صداقت، نشاط و تعهد نموده و محرک هایی را پیشنهاد می کند تا علم و آگاهی ایجاد نماید.مدیر بازاریابی ورزشی ، مسئول رسیدگی به بازار و مشتریان ورزشی برای محصول نهایی ورزش است.مدیران تحقیقات بازاریابی ، برنامه ، تبلیغات و مدیران روابط عمومی به نوعی کار رسمی بازاریابی را در سازمانهای ورزشی به عهده دارند. یک مربی ورزشی در یک کلاس اموزشی می تواند وظایف مدیر بازاریابی ورزشی را انجام دهد.
فهرست مطالب:بازاریابی ورزشیاهمیت بازاریابی ورزشیفرایند بازاریابی ورزشیابعاد گوناگون بازاریابی ورزشیوظایف مدیریت بازاریابی ورزشیعوامل موثر بر محیط بازاریابی ورزشینقش بخش بازاریابی درکیفیت ورزشبرنامه ریزی استراتژیک بازاریابی ورزشیمنابع درآمدی رقابت های ورزشینتیجه گیریمنابع
تعداد مشاهده: 126 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل:1,697 کیلوبایت
دانلود فایل