قسمتی از متن:
هزاره سوم یا عصر دیجیتال تغییرات شگرفی را در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه کسب و کار و تجارت به وجود آورده است. فناوری اطلاعات با تاثیر بر اقتصاد جهان، تغییرات همه جانبه ای را موجب شده است.جهانی شدن و مقررات زدایی، تاکید بر سازمان های افقی، فرایند محوری به جای وظیفه محوری، استفاده از تفکر IT در تولید و خدمات، افزایش فشار در کاهش زمان حضور در بازار، افزایش قدرت چانه زنی مشتریان، گسترش کانال های جدید توزیع، توسعه و بکارگیری مفهوم مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها، از مهم ترین این تاثیرات شکلی و ماهوی در تجارت به شیوه سنتی پدید آورده است که به طور کلی رویکردهای جدیدی را طلب می کند.
فهرست مطالب:مقدمهتاریخچهاهداف بازاریابی الکترونیکیمزایای بازاریابی اینترنتیمزایای ارتباطیمزایای مبادلاتیمزایای توزیعقوانین بازاریابی الکترونیکیپنج مرحله برنامه ریزی در بازاریابی الکترونیکیمدل نیروهای پنج گانه پورترمنابع
تعداد مشاهده: 215 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 43
حجم فایل:960 کیلوبایت
دانلود فایل