قسمتی از متن:
روش نمونه گیری: تصادفی مرحله ای خوشه ای، در ابتدا در هرمدرسه دبیرستان به طور تصادفی انتخاب شدند پس از این مدارس یک کلاس به روش تفکر و کلاس دیگر به روش کاملا مبتنی بر تلاش معلم اختصاص داده شد.
فرضیه پژوهشی: بین این دو روش آموزشی در یادگیری دانش آموزان تفاوت وجود دارد.
متغیر مستقل: دو روش آموزشی تفکر به شیوه و روش کاملا مبتنی بر تلاش معلم
متغیر وابسته: یادگیری دانش آموزان در درس آمار
نقش متغیر: آموزش تفکر به شیوه و آموزش مبتنی بر تلاش معلم
تاچه اندازه بر بادگیری دانش آموزان کلاس دوم دبیرستان در درس آمار تاثیر مثبت دارد و باعث افزایش یادگیری عمیق در آنها نمی شود.
تعداد مشاهده: 2527 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 13
حجم فایل:43 کیلوبایت
دانلود فایل