اریا ویت

دانلود جزوات دانشگاهی و درسی

اریا ویت

دانلود جزوات دانشگاهی و درسی

مقایسه اثر بخشی استفاده از شیوه تفکر  در درس آمار با شیوه آموزش کاملا مبتنی بر معلم در دانش آموزان




قسمتی از متن:
روش نمونه گیری: تصادفی مرحله ای خوشه ای، در ابتدا در هرمدرسه دبیرستان به طور تصادفی انتخاب شدند پس از این مدارس یک کلاس به روش تفکر  و کلاس دیگر به روش  کاملا مبتنی بر تلاش معلم اختصاص داده شد.
فرضیه پژوهشی: بین این دو روش آموزشی در یادگیری دانش آموزان تفاوت وجود دارد.
متغیر مستقل: دو روش آموزشی تفکر به شیوه  و روش کاملا مبتنی بر تلاش معلم
متغیر وابسته: یادگیری دانش آموزان در درس آمار
نقش متغیر: آموزش تفکر به شیوه  و آموزش مبتنی بر تلاش معلم
تاچه اندازه بر بادگیری دانش آموزان کلاس دوم دبیرستان در درس آمار تاثیر مثبت دارد و باعث افزایش یادگیری عمیق در آنها نمی شود.

تعداد مشاهده: 2527 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:43 کیلوبایت



دانلود فایل