چکیده:
دانش آموزان بسیاری وجود دارند که در درس املا دچار مشکل هستند و نسبت به تعداد غلط هایی که مرتکب می شوند ،نمرات کمتری دریافت می کنند.
به کودک پند و اندرز می دهند.از آنان کوشش بیشتری طلب می کنند . کودک را تحقیر می کنند.و .
در این اقدام پژوهی مشکلات کودک شناسایی شده و راه حل هایی را برای حل مشکل اختلال دیکته دانش آموز ارائه شده است که این راه حل ها با کمک اولیا دانش آموز و همکاری مدیر مدرسه و معاونین و اقدام اینجانب قابل اجرا شد و موجب پیشرفت درسی محمدمهدی شاگرد اینجانب گردید وهمچنین دیدگاه والدین او نسبت به اولیا ء مدرسه تغییر کرد و بسیار
خوب شد .من در این بررسی متوجه شدم که شاگردم دچار مشکل نارسا نویسی و ضعف حافظه دیداری است. بنابراین راه حل هایی را برای این نوع مشکل به کار برده و توانستم مشکل دیکته نویسی او را به طور چشمگیری کاهش دهم
فهرست:چکیده
مقدمه
بیان مسئله
شواهد(1)
شواهد(2)
پیشنهاد
گرد آوری اطلاعات
گرد آوری اطلاعات
راه حل های نارسانویسی
منابع و مآخذ
تعداد مشاهده: 2585 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 17
حجم فایل:46 کیلوبایت
دانلود فایل